I'm back

Hej mina psychos :) Nu har jag varit en dålig bloggare , fy på mej :( Men jag blev jätteglad när jag loggade in idag och såg att ni faktiskt hänger kvar iaf :) Jag älskar er ska ni veta :) Så jag kom hem från Emmabodafestivalen i förrgår, det var jätte jätte kul, men det regnade som satan, vårt tält blev snott och jag blev nertrampad i en publik ;( Så nu hoppar jag runt på kryckor och ska fråga min kära mor om jag ska åka in till sjukhuset och rönka foten som läkarna i sjuktältet ville att jag skulle göra :(
Aja jag har tyvär inte en ända bild från festivalen och Fluffy som tog bilder tappade bort sin kamera, men men. Roligt var det iaf :) Träffade Hofosho under festivalen med, förlåt men hon var verkligen sjukt dryg ..

Bilder ifrån Kolmården ska jag iaf lägga ut och senare idag kommer en hot or not och eventuellt bilder från en fotoshoot :) Nu ska bloggen bli ordentlig igen :D


Alex och jag på tåget mot Emmaboda, vi har festivalfärgat håret, ser ut som homosexuella enhörningar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0