Plugg

Plugg, plugg, plugg hela tiden, det tar aldrig slut :O Nu ska jag läsa 21 sidor i en bok så ja äntligen blir klar med den! Skräcknoveller me like! Ja va ju och klippte mig idag och jag blev jättenöjd, dock inte med stilingen så därför får ni inte se håret förens imorgon när ja fixat det själv ;)


Rolig bok ;) haha Sneakpeak på håret me ;)



Jag lovade ju att ni skulle få se min hämskaste frisyr ever so here it comes.



Klippte mig hos en frisör som inte förstod svenska :O Don't ever do it !!! Hade en jätte fin bild med mig på hur de skulle se ut, men det blev inte riktigt så! Pga denna frisyr fick jag heta Eva Braun hela högstadiet och även idag får jag höra det ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0