Parfym

God morgon mina psychon.

Sitter i skolan och tjulysnar på folk ;) hahah de e roligt asså :P Vetni ja har hittat världens bästa parfym. Den luktar godis ^^ <3




Har ni tänkt på va olika parfymer kan lukta på olika personer? På Madde luktar parfymer jätte stark och på mig luktar dom inte alls mkt ;) Konstigt tkr ja :D Men denna luktar jätte gott på mig, som sånna godishalsband typ ;)

Men jag har inte köpt den för ja har inte råd :( Så om jag har någon snäll stalker där ute så kan du ju skicka den till mig ? ^^  haha



Btw så är jag med och tävlar här http://storyofdieana.blogg.se/2011/april/tavling-1.html#comment. Håll tummarna för mig ;)


Kommentarer
Postat av: Mimi

Den luktar verkligen mycket godis!!!



Just nu har jag på mig 2 st olika parfymer och jag måste säga att jag luktar så JÄVLA gott! :D

Har på mig Pink sugar och Christina Aguileras första (tror jag) parfym ^^

Båda tilltalar mig mycket!

Oftast använder jag Avril Lavigne - Black star :P



Och parfymer luktar verkligen annorlunda på vissa personer, Karoline kan inte ha Black star den luktar bara massa parfym medans på mig luktar den jätte gott? xD

2011-04-06 @ 19:16:10
URL: http://storyofdieana.blogg.se/
Postat av: Moony

Den där parfymen har min kompis, typ världens godaste parfym :O hon köpte den billigt i typ en ålandsfärga :3

2011-04-06 @ 21:48:06
URL: http://sskelanimals.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jag har en halv sådan flaska som jag inte behöver och vill ha :3

2011-04-07 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0