Metropol

Igår vart det min första utekväll som 18 åring ;)  Jag följde med några till metropol på en spelning. Riktigt roligt var det och spelningen var grym :) Jag och Linda stod och headbangade och hoppade omkring så vi blev aldeles yra ;) Sjävklart blev vi även nästan dödade av blattar på dansgolvet :O Förstår inte att dom aldrig fattar, när vi puttade bort dom så trängde dom in oss i ett hörn :O Men vi puttade bort dom ordentligt och Manda var nära på att slå till en av dom haha ;D Vi hade iaf jätte roligt och det måstes göras om snart :)


From this moment var det som spelade och nått band till som inte var bra ;) haha Det andra bandet uppträde med en jätte stor uplåst kuk på scenen och en av killarna var iklädd mankini ;O


Nu ska jag packa mina saker för imorgon åker jag äntligen till min älskade lilla ängel :D Sen ska jag ut och skejta :P Det var ju faktiskt roligt, det hade jag aldrig trott innan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0