För att få bort alla rykten...

Jag tänkte inte skriva så mycket om detta eftersom det är privat, men nu har jag fått höra att jag vist har brytit ihop och att Oliver och jag hade ett stort bråk eller att någon av oss varit otrogen och massa andra historier. Det är inte sant!!! Varför ska folk hitta på massa om någon. Så okänsligt! Hatar när folk håller på så!

Det som hände var att Oliver först tog upp det och jag sa att jag inte var förvånad, men jag blev jätte ledsen, sen pratade vi om det och kom fram till att det var så vi skulle göra.

Alla undrar hur jag mår och om jag bryter ihop om massa.. Men jag mår bra! Det känns jobbigt och ledsamt, men rätt. Självklart var jag jätte ledsen, det blir man ju och jag trode ett tag att detta var helt fel, men nu känner jag att detta är nog bra. Men det känns konstigt. Känns jätte konstigt att inte ha någon att prata med flera gånger om dagen.  Men jag hoppas ju att vi någon gång i framtiden kan bli vänner, han var ju faktiskt min bästa vän.

I alla fall har jag ju massa vänner som gör mig glad :) De är jätte gulliga mot mig allihopa ^^  Tack så jätte mycket för det. Ni är mina änglar.





Kommentarer
Postat av: Tess

Förstår precis hur du känner, känns som de lika gärna kunde varit jag som skrivit de där då Oscar gjorde slut nyligen.



Men allt kommer bli bra både för dig och mig :)

Kram

2011-04-30 @ 10:03:02
URL: http://lifestylebytess.wordpress.com
Postat av: sauwraa

vad bra att du mår bra iaf alex! :) <3

2011-04-30 @ 10:58:33
URL: http://sarapara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0