Alex rekomenderar inte...

..långdistansförhållande!!! Okej vist jag är väll fel person att säga det eftersom jag har haft ett långdistansförhållande i snart 3 år. Men det är jobbigt! Det känns som om vi bara väntar hela tiden.. väntar på att få prata med varandra i telefon, väntar på att få träffa varandra, väntar på att få leva med varandra..

En gång när jag mobbade honom för att han spelar nördiga spel så sa jag "Oliver du har ju inget liv!" Och då sa han "Jo det har jag! Det är du! Jag bara spelar medan jag väntar på att få leva det" Naaw^^

Men jag vill inte vänta! Det är jobbigt..Jag saknar honom hela tiden.  Och alla som säger att långdistansförhålladnen är bra för då så kan man inte gå varan på närverna har fel! Tänk er själva att diskutera något utan att kunna röra vid personen, ge dom puppyeyes och saker haha, man blir oftare surare när man pratar med någon på telefon än när man faktiskt kan se personen.

Oj nu låter det som vi inte alls har det bra men det har vi :) Det är bara jobbigt att bo så långt ifrån varandra och inte kunna ge honom en puss när man vill.

Det har gått tre veckor sens jag såg honom.. Kommer aldrig klara av när han ska göra utlandstjänst ..

Aja iaf så kan jag säga att en bra sak är att man märker hur mycket man älskar honom när man saknar honom så mkt. För jag älskar honom jätte mkt :D haha

Kanske ett väldigt tråkigt inlägg men ja va tvungen att skriva av mig ;)




Alex gillar inte millitären ..






Kommentarer
Postat av: pompe

Alexandra nu blir jag arg att kalla WoW och SC2 "nördiga" är faan INTE okej

2011-04-18 @ 18:46:20
Postat av: Mimi Milouw

Långdistans är riktigt krångligt, men det brukar funka ganska okej, och man får ju som sagt tid att känna efter hur mycket man saknar och älskar personen. Tidigare hade jag en kille som bodde i Luleå.

Själv är jag kär i min bästa vän som bor i Borås medans jag bor i stockholm, det är sjukt jobbigt att inte kunna träffa honom när jag vill!

Långdistans är typ oundvikligt i mitt fall xD

2011-05-02 @ 10:28:29
URL: http://milouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0