Köpa kakor?

Shululul

Är hemma från skolan nu :) Hade idrott sista timmen och vi spelade mini handboll (handboll på liten plan med liten boll) Jag skulle va på den lugna planen, men de slutade med att vi sprang som dårar och vart helt slut. Efter skolan kom snälla farbror Rodney och hämtade oss så vi kunde åka till Evelina och hämta kakorna vi ska sälja. Vår klass planerar nämligen att åka till London :> Så nu har ja massa kakor att sälja :O Kom på att dom inte alls e dyra utan billiga ;O En chokladboll i skolan kostar 5 kr, de e ganska billigt, men dessa kostar faktist bara 2.50 kr st och dom e goda ;) Så om ni vill köpa kakor så säg till.
Gud det är jobbit att skriva kakor när jag hela tiden tänker kaker X)



Fick precis reda på att Oliver ska åka med militären till Gbg när han skulle ha kommit till mej så nu får ja inte se honom föräns om över en månad :( Alex doing a sadface :<

Nu kom pappa precis hem :) Jag fick världens gulligste sms av honom ida :) :
Tack för en trevlig kväll & god mat. Bästa födelsedagen på många år!Älskar dej!
Gullig pappa man har, kul att han blev så glad :D

Nepp nu ska ja rå plugga inför provet jag har imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0