Hur #¤x%& ?!

God morgon lilla bloggen.
Fölåt för att ja inte har skrivit så mycket på senase tiden. Det har bara varit så otroligt stressigt. Eller  aa jag känner mej stressad iaf. Jag fattar inte hur man ska hinna med alltting :O

Man ska hinna:

* fixa håret (1 h)

* sminka sig (1 h)

* äta frukost och fixa allt annat (30 min)

* Åka buss till skolan (30 min)

* Vara i skolan och försöka vara super duktig och efektiv trotts att man börjar kl. 8 och slutar kl halv 5 och har ca 5 minuters raster (9 h 30 min)

* Buss hem (30 min)

* äta något, plocka in och ut ur diskmaskinen, städa lite (30 min)

* göra några av dom tusen läxor man har (2 h)

* äta middag med familjen och vara social (1 h)

* hinna blogga och allt annat man gör på datorn (1-2 h)

* träna (1h för att komma fram och tillbaka och 1 h för at träna)

* Försöka vara social med sina kompisar som också har massa och göra, men kanske hinner med en liten promenad (1 h)

* Hålla sig uppdaterad om musik, mode, nyheter m.m (1 h)

* Sova måste man ju göra minst 8 h (8h)

Och detta är bara the basics tänk dom dagarna man ska hitta på nått :O

hmm om ja räknar rätt så blir detta 31 timmar :O När ja blir härskare över världen ska ja kräva att dygnen blir längre Mohahaha



Ne va fan nu måste ja göra mej iordning så jag inte kommer försent till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0