God morgon

God morgon mina läsare :)

Nu sitter ja och äter torkade tranbär och solrosfrön. Vet ni ja blev jätteglad ida för när ja skulle tvätta håret så såg ja att min sån där efterbehandling från att ja färgade håret förra gången låg kvar vid duschen :) Man köper ju alltid två hårfärger men använder ju bara en efterbehandling, så nu kunde ja använda den nu :D Dom är ju så bra, dom verkligen återfuktar håret, och ja har så otroligt tort hår. Mkt bättre än alla hårinpakningar :D

Igår fick ja reda på att ja fick mvg på alla mina spanska prov :D Gud va glad ja blev. Matte prov på torsda, hoppas ja blir godkänd asså ( håll tummarna för mej)

Sotarn är hemma hos oss och springer runt, nu e dom inne på mitt rum :O haha

Nu ska ja snart iväg till skolan.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0