Juldagen

Juldagen firades med min mamma, mina systrar, min mammas pojkvänn, mormor, morbröderna, min morbrors fru och min mammas pojkvänns familj hemma hos min mammas pojkväns familj i Åtvidaberg.

Det va så otroligt mkt julklappar under granen asså :O




Moa låg och vaktade dom ;D



Hello Kitty pyjamas (tack mamma)


Jag erkänner ja är en twilight nörd (tack Steff)



Massage :D (tack Steff)


En jätte vacker klänning fick ja me, syns inte på bilden hur vacker den är, men ni kommer få se mer bilder på den från nyår sen :) (tack mamma)

Fick mkt mer som smycken och smink t.ex. men tror inte ni orkar titta på fler bilder ;)


Om ni orkat att kolla på både den här och förra inläggets bilder så ska ni få en kaka :O


Kommentarer
Postat av: amanda

kaka :D

2010-12-26 @ 17:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0